Keresés
Close this search box.

Cég leírása

kültéri rendezvény

Cégünk fontos hangsúlyt fektet a kezdetektől arra, hogy segítsük a „részletek” összehangolásával a fontos események lebonyolítását.

Legyen az apróbb vagy nagyobb méretű családi, baráti összejövetelek, szülinapok, meglepetés party-k, leány- vagy legénybúcsúk, gyerekzsúrok vagy búcsúztatók, eljegyzések, esküvők vagy céges rendezvények.

Mindaz, ami fontos ahhoz, hogy egy ilyen eseményen minden a legjobb legyen nálunk megtalálható.

Évről- évre cégünk biztosítja e jeles események hozzávaló kellékeinek széles választékát, legyen szó vendéglátós eszközökről, bútorokokról, gépekről vagy dekorációkról.

 

 A partnereink számára kifejezetten egyénre szabott árajánlatokat tudunk biztosítani.

Célunk, hogy a webes szolgáltatás előnyeit kihasználva a felhasználók számára egyszerűbbé tegyük az információk begyűjtését, azok elküldését, megrendelését.

Szállítási feltételek

Ha szállítási szolgáltatásunkat ígénybe kívánod venni, az alábbi lehetőségek közül tudsz választani: 

– Raktárunkból elszállíthatod bérelni kívánt eszközeidet saját autóddal: 

Kérjük, hogy csak olyan autóval érkezz az eszközökért, amely alkalmas a minőségi és mennyiségi szállítására. Ha úgy ítéljük, hogy a jármű nem megfelelő méretű a szállításra, akkor nem engedjük a bepakolást. Ezzel megelőzzük az autó rongálódását, illetve az eszközök törését és túlzott kopását.

– Mi szállítjuk az eszközöket saját teherautóinkkal.

A Party Caesar Kft. 5 db teherautóval rendelkezik, melyeket speciálisan a rendezvény eszközök szállítására alakítottunk ki. Így az eszközök hiánytalanul és időben érkeznek meg a helyszínre.

– Szállitás: Raktárunkból hiánytalanul felrakjuk az eszközöket a teherautókra és kiszállítjuk a rendezvény helyszínére, ahol segítünk a teherautóról a lepakolásban. Ez a szállítási variáció csak a kocsiról való lepakolást foglalja magába, nem tartalmazza a rendezvényterembe való bepakolást. A rendezvény végén csak a kocsira való felpakolást tartalmazza, nem a kipakolást.

Szállítási díjaink:

Budapest területén:

-50.000 Ft+Áfa /3,5 T teherautó

(A pontos összeget az általunk megküldött árajánlat tartalmazza!)

chafing
terített asztal

Vidékre: 

– Szállítás: : 50.000 Ft+250Ft/Km×4 +Áfa. ( + matrica díj 10.000 Ft+áfa, ha szükséges)
(A pontos összeget az általunk megküldött Árajánlat tartalmazza!)

– Szállítás + rakodás: A szállításon kívűl a rendezvény helyszínére bepakoljuk az eszközöket. Az esemény végén a kipakolást is mi végezzük.
(A pontos összeget az általunk megküldött Árajánlat tartalmazza!)

– Szállítás + rakodás + installálás: Továbbiakban a rendezvényedet igényeid szerint felépítjük és a végén lebontjuk. Catering szolgáltatásokat csapatunk jelenleg nem végez.  

A sátrakat csak szállítási és installálási szolgáltatással együtt adjuk bérbe, melynek költségét az árajánlatunk tartalmazza.

-Just-In-Time (JIT). Cégünk ezen szolgáltatása a legkedveltebb partnereink körében, mivel pénzt és időt takarítanak meg és ezzel lényegesen gazdaságosabban tudnak üzemelni.

Környezetért tesszük

Környetért tesszük

Cégünk számára kiemelten fontos feladat, hogy rendezvényeszközeink bérbeadását úgy valósítsuk meg, hogy közben a lehető legkissebb méretűre csökkentsük ökológia lábnyomunkat. 

Ezért célul tűztük ki, hogy 10 éven belül az összes eszköz szállításra használt járművünket lecseréljük elektromosra. 

Áramellátásunk jelentős részét napelem segítségével termeljük meg. 

Textílíáink mosásához környezetkímélő mosószert használunk. 

Poharainkat, porcelán eszközeinket, evőeszközeinket energiatakarékos gépben mossuk és környezetbarát mosogatószerrel tisztítjuk. 

Igyekszünk magunkévá tenni a Zero waist mozgalom elveit, ennek érdekében rendszeresen képezzük magunkat és kollégáinkat is. Keressük a lehetőséget, hogy hogyan tudjuk erőforrásainkat a leghatékonyabban újrahasznosítani.